Klantenservice

Waarmee kunnen we je helpen?

Heb je een vraag over je bestelling, een klacht over een product of kun je hulp gebruiken bij het bestellen via de webshop? Schroom niet om contact met ons op te nemen. Dat kan uiteraard via het contactformulier, maar we zijn tijdens openingstijden natuurlijk ook per telefoon te bereiken.

Veel gestelde vragen

Wij bezorgen alleen op adressen met de volgende postcodes:

  • alles met 5711
  • alles met 5712
  • 5725TJ-TK-TL-TM-TN-TP-TR-TS-TT-TV-TW-NA-NP
  • 6026RG-RH
  • 6031NA-NP

In overleg is het ook mogelijk om producten via pakketpost te versturen. Neem hiervoor even contact met ons op.

Bestellingen die voor 17:00 uur geplaatst zijn kunnen de volgende dag worden afgehaald in onze winkel of bij het pick up point of desgewenst worden thuis bezorgd.

Nee, het is en blijft natuurlijk ook gewoon mogelijk om uw bestelling per telefoon of in onze winkel op te geven. Voor bestellingen die moeten worden bezorgd geldt wel dat deze via de webshop moeten worden gedaan aangezien deze ook vooraf dienen te worden betaald. Het is niet mogelijk om bij aflevering aan de bezorger te betalen.

Voedsel bevat stoffen die een allergische reactie kunnen veroorzaken. Daarom kunt u bij elk product in onze webshop zien welke, van de 14 mogelijke, allergenen zich in het product bevinden.

  • gluten bevattende granen, zoals tarwe, spelt, rogge, gerst en haver.
  • ei
  • vis
  • pinda
  • noten, zoals amandelen, hazelnoten, walnoten, cashewnoten, pecannoten, paranoten, pistachenoten en macadamianoten
  • soja
  • melk, inclusief lactose
  • schaaldieren
  • weekdieren
  • selderij
  • mosterd
  • sesamzaad
  • sulfiet
  • lupine

Onze producten kunnen sporen van bovenstaande allergenen bevatten aangezien er wordt geproduceerd in een omgeving waar met deze stoffen wordt gewerkt.

Op brood.net wordt een uitgebreide uitleg over voedselallergie gegeven.

Zeker! Je kunt bij het bestellen van een slagroomtaart een foto uploaden. We kunnen ‘m desgewenst bewerken en voorzien van tekst. Het is ook mogelijk om de foto te mailen naar info@bakkerijvaneijk.nl of af te geven in onze winkel. Op onze facebook pagina vind je verschillende leuke voorbeelden.

Ja, in onze winkel maken we gebruik van het Piggy-spaarsysteem. Ook bij afhalen van een bestelling die gedaan is via de webshop spaar je punten. Voor bezorgbestellingen en bij het pick up point geldt dit niet. Een uitgebreide uitleg over ons spaarsysteem vind je hier.

 

Worstenbroodjes (of andere hartige snacks) warm je het best op in een oven. 10 minuten in een voorverwarmde oven op 180°C en smullen maar. In de airfryer gaat ook prima: we adviseren 6 minuten op 170°C. Heb je haast dan is de magnetron natuurlijk ook een optie. Maar liefst niet te lang want dan wordt de korst zacht.